Ofte stilte spørsmål

Her har vi samlet litt informasjon og ofte stilte spørsmål.

Hvordan fungerer teknologien?

Vår teknologi baserer seg innebygde varmepads i karbon og komposittmateriale som leder god varme og er meget slitesterkt. Dette gjør at våre produkter har en lang levetid og tåler røff bruk i mange ulike miljøer.

Hvorfor knapp og ikke app?

Årsakene er flere:

  • Mer brukervennlig for kunden
  • Mer effektivt
  • Mindre mulige konfliktpunkter

Hvorfor bruke smarttelefonen til dette, når man kan slippe?

Hvorfor har dere ikke powerbank på produktene?

Vi velger fortsatt å bruke 7,4 V batterier i stedet for 5 V og powerbank i de fleste av våre produkter. Grunnen til dette er høyere effekt(varme) og raskere mellom oppvarming av produktet. Vi ønsker selv å ha kontroll på hvilke batterier og produsentene av disse som blir brukt i våre produkter mtp evt. garantisaker og ikke minst sikkerheten. Dette er det beste for deg som kunde.

Hvordan betaler jeg?

Klarnas betalingsløsninger og kortbetaling.

Hva skjer hvis jeg ikke tar i mot varen?

Hvis en forsendelse ikke blir innløst av kunden, vil denne bli belastet med utsendelsesporto, returporto samt gebyr.

Har jeg angrerett?

Varene selges med 14 dagers full returrett ifølge angrerettloven. Ved eventuell retur, må varene sendes som vanlig pakke, ikke i oppkrav. Legg ved kopi av fakturaen, samt grunnen til returen og oppgi om varen ønskes byttet eller om pengene ønskes tilbake. (Husk å oppgi kontonummer). Hvis returen ikke skyldes feilekspedering, vil portoen bli belastet kunden. Ved retur, send pakken på billigste måte.

Hvilke land sender dere til?

Vi sender varer til alle land i Europa.